Liczba dowcipów na serwerze: 10526
Ustaw jako stronę startową | Dodaj do Ulubionych
Kategorie:
!inne... (5477)
!śmieszne smsy (106)
!opisy gg (662)
Alkoholowe (530)
Antyreligijne (355)
Bajki (285)
Erotyczne (1635)
Fafara (130)
Graffiti (489)
Hrabia (303)
Humor z zeszytow (675)
Koment. sportowe (236)
Komputerowe (97)
Motoryzacyjne (110)
O babie (449)
O blondynkach (1897)
O Chucku Norrisie (592)
O góralach (540)
O Jasiu (3201)
O jaskiniowcach (176)
O lekarzach (910)
O Żydach (314)
O milicjantach (628)
O rolnikach (287)
O Rosjanach (347)
O studentach (485)
O szkotach (191)
O teściowej (612)
O wariatach (105)
O Wąchocku (279)
O wojsku (330)
O zwierzętach (960)
Polak, Rusek i Niemiec (121)
Polityczne (404)
Powiedzenia i odzywki (1410)
SMSy (632)
W cyrku (177)
W sądzie (300)
Zagadki (1005)
Inne:
Przyjaciele ND!
Dowcip na twojej stronie!
Top10 - Wasze ulubione   dowcipy

Polecamy
Zaskakuj.pl - humor, docipy, kabarety




Dzięki, że do nas wpadłeś. Masz ochotę się pośmiać? Najlepsze Dowcipy to idealne miejsce. Znajdziesz tutaj dużo dobrego humoru, a jeżli znasz jakiś dowcip, którego tu nie ma, możesz się nim podzielić z innymi. Kliknij na ikonke powyżej aby pomóc innym trafić na stronę !


Oto dowcipy specjalnie dla Ciebie:

mówi Korek: zostałem nabity w butelkę

Nadesłane przez:
songoku-pl
52 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki

Chuck Norris wymyslił: koło, narzędzia rolnicze, prąd, silniki spalinowe i kopnięcie z połobrotu w twarz.

Nadesłane przez:
fiusek
9 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki


- Jaka jest różnica między blondynką mającą okres a terrorystą?
- Z terrorystą można negocjować...

Nadesłane przez:
VICTORRR
35 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki

SŁOWNIK WSPÓLCZESNEGO JEZYKA POLSKIEGO (DLA BIZNESMENÓW ZE SWIATA)

NA SWIECIE: Szanowny kolego, długo nie widzieliśmy sie!
U NAS : Kope lat, kurwa mac!

NA SWIECIE : Pan to jest bardzo wykształcony.
U NAS : Co za pedal.

NA SWIECIE : Nie zauważył pan wszystkich aspektów umowy.
U NAS : Pierdolony ślepiec.

NA SWIECIE : Pan raczy żartować.
U NAS : Pojebało cie?

NA SWIECIE : Nie, nie ma pan racji.
U NAS : Chuj ci w dupe.

NA SWIECIE : Dane które posiadacie nie odpowiadaja faktom.
U NAS : Nie pierdol!

NA SWIECIE : Pana sekretarka jest bardzo sympatyczna.
U NAS : Posuwasz ja?

NA SWIECIE : Smacznego.
U NAS : Udlaw sie chuju.

NA SWIECIE : Jaka funkcje pelni ten pan w firmie?
U NAS : Co to za fiut?

NA SWIECIE : Chwilowo nie jestesmy zainteresowani reklamą.
U NAS : Na chuj mi reklama.

NA SWIECIE : Wydaje mi sie, ze z jego zdaniem nie musimy się liczyc.
U NAS : Pierdolic go.

NA SWIECIE : Ten projekt jest latwy do zrealizowania.
U NAS : Z palcem w dupie.

NA SWIECIE : To niemozliwe.
U NAS : Takiego wala.

NA SWIECIE : Chwilowo nasza firma nie prosperuje najlepiej.
U NAS : Jestesmy w gównie.

NA SWIECIE : Pan jest bardzo ostroznym rozmówca.
U NAS : Dyplomata jebany.

NA SWIECIE : Dlaczego nie zgadzacie sie na dalsza wspólprace?
U NAS : Pojebalo was?

NA SWIECIE : Rozwój sytuacji na rynku nie idzie w pomyślnym kierunku.
U NAS : Jest chujowo.

NA SWIECIE : To wplywowi panowie.
U NAS : Same kutasy.

NA SWIECIE : Ten pan nie ma znaczacych kontaktów
U NAS : Moze mi zrobic laske.

NA SWIECIE : Dziekuje!
U NAS : (Wyraz nie istnieje)


Nadesłane przez:
M....a
13 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki

Napisy z jakiegoś filmu. Popatrzecie na ortografię.

:

00:00:48:Sory za błedy ortograficzne ale nie stać mnie na słownik



00:02:56:Sluzylismy razem w tej samej drurzynie w Wietnamie
00:03:47:Nie byl wiekrzy niz przescieradlo
00:05:58:Zmieżasz na północ czy południe
00:07:00:Wyżutków| mamy tu cała garśc takich jak ty,
00:07:48:Dam ci przyjacielską rade Obetni włosy i wykomp się
00:08:50:Pokasz dokumenty
00:08:56:Słyszales ?|Polusz rece na masce
00:09:00:Połusz ręce na masce i rostaw nogi
00:10:00:Charley posać go
00:10:06:Nastepny przemądrzały włuczega
00:10:15:Aresztuj go za wluczęgostwo opur przy areszowaniu i posiadanie
broni
00:14:06:Kogo to opchodzi
00:14:09:Połusz ręce na głowie i odwuć się
00:22:24:Powiec przez radio rzeby przysłali wsparcie z psami
00:22:34:Ić do drwali powieć żeby przysłali nam helikopter
00:27:22:Utknoł tam nie uciekne
00:32:14:Szeryf do bazy odbiur
00:32:24:Jesteśmy w kanionie, jeden nieżyje, gdzie ten helikopter ?
00:33:28:Pozwulmy policji stanowej przejąć sprawe
00:35:28:Pzerwać ogień
00:35:32:Dostałem o borze dostałem.... oooooo
00:35:38:Jezu chryste on ma broń
00:35:50:To nie on to jakaś piepszona kukła
00:36:40:Posłuhaj mnie musisz tu zostać niedlugo cie zabierzemy
00:39:58:Rozproszmy sie ja pujde tędy
00:41:34:Mugłbym zabic ich wszystkich, ciebie tez
00:41:44:Nie przeginaj bo uzadze ci jatke jakiej sobie nie wyobrażasz
00:43:12:Chyba sie na niego uwziołeś
00:43:20:Nie pierdol mi tu o juryzdrykcji, nie w tym przypadku
00:43:24:-Mugłby pan zaczekać na zewnątrz|-Poprostu rób swoje
00:47:30:-Pozwulcie mu odejśc|-CO ?
00:48:10:Prubujesz nam wmówic
00:48:32:Nie wiem po której stronie pan jest ale jeżeli chce nam pan pomuc
to prosze za mna
00:49:58:-Moge sprubowac|-A my sprubójemy go namierzyć
00:50:16:Odłuz tego świerszczyka Bobby i przyłuż się
00:52:07:-Z kąd pan przyjechał|-Z dowudstwa
00:52:15:Podrużowałem troche miedzy dowudstwem a Waszyngtonem, Musiałem
włazic bez wazeliny w ich żądowe dupy
00:53:42:Teraz wezne się za niego, Wyśle wszystkich ludzi i załatwimy to po
mojemu
00:54:04:Ruszać Dupska
00:56:14:Nie rubcie nic bez mojego roskazu, nie strzelać chce tego skurwiela
żywego
00:56:52:-Wal sie na ryj , sam se ić
00:57:48:Ten koleś to zabujca a poza tym ja tu żadze i rozkazuje wysadzić
...
01:01:00:To bedzie pieknie wygladało na jego nagropku na cmentarzu
zasłużonych..
01:06:26:-Teraz to juz nie ma rużnicy
01:07:44:Nie odpowiem na to pytanie dopuki nie porozmawiam z nim twarza w
twarz
01:10:48:Wyglada na to że ktoś ukradł wojskową cieżaruwke
01:24:18:Nie rub tego
01:26:46:Miałem przyjaciuł,
01:27:00:Mielismy mazenia,


Nadesłane przez:
M....a
35 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki

OBOP przeprowadza badania w Urzędach Celnych.
Przyjechali na zachodnią granicę i pytają celnika.
-Jak długo musisz odkładać,aby kupić BMW ?
-Jakieś trzy,cztery tygodnie - mówi celnik.
Przyjechali na południową.
-Jak długo musi pan oszczędzać,żeby kupić sobie BMW ? -pytają celnika.
-No jakieś trzy,cztery tygodnie.
Przyjechli na wschodnią granicę do Przmyśla.
Pytają celnika.
-Jak długo musisz oszczędzac,żeby kupić BMW ?
-Jakieś pięć,sześć,góra siedem tygodni.
-Jak to ? Pana koledzy na zachodniej i południowej granicy mówili,że trzy,cztery tygodnie.
-Co oni pierdolą ? BMW to duża firma,tego nie kupi się za cztery tygodnie.



Nadesłane przez:
Kamil_16
7 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki

Rozmawiają dwie blondynki:
- Czy udała ci się randka?
- Nie!
- Dlaczego?
- Bo on ma mnie za co złapać, a ja jego nie!


Nadesłane przez:
CIA_Agent
8 głosów
Zagłosuj | Dodaj do paczki

Najbardziej płodni:
edzia17 (2534)
Laseczki:) (1914)
mix321 (990)
M....a (870)
Iwetx (808)
Misia (725)
Kamil_mistrz_16 (700)
motylek______ (606)
Rychu (540)
songoku-pl (535)
Śmieszna paczka:
E-mail:
Ile dowcipów:
Paczka z dowcipami:
Dowcipów w paczce: 0
przejrzyj | wyczyść
E-mail:
Nowości:
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w serwisie, podaj swój adres e-mail:

Strona główna | Księga gości | Kontakt | Reklama | Poleć nas!
(c) copyright 2002 by www.advert.com.pl
| | | |